משימה 3-שאלת החקר
א.
1. *למה צריך להגן על פרחי הבר?
2. האם זה יעזור לפרחי הבר?
3. במה זה יעזור לפרחי הבר?
4. *במה פרחי הבר מועילים לנו?
5. האם התוצאות יהיו שוות יותר מאשר קטיפת הפרחים?
6. *כמה זמן נצטרך להגן על פרחי הבר על מנת שלא יהיו בסכנה?
ג. בחרנו בשאלה " למה צריך להגן על פרחי הבר?". בחרנו בשאלה זו בגלל שהיא השאלה העיקרית והחשובה ביותר לפי דעתנו, היא שאלת המפתח לנושא "פרחי הבר וקטיפתם".
ד.
קשר של סיבות ותוצאות
1. מהי השפעת קטיפת פרחי הבר על פרחי הבר?
2. *מהי השפעת קטיפת פרחי הבר על בעלי חיים ובני אדם?
3. מהי השפעת קטיפת פרחי הבר על הרובד הביוטי?
4. מהי השפעת בני אדם על פרחי הבר?
5. *מהי השפעת בעלי החיים על פרחי הבר?
קשר בו נבדקת השפעה של גורם אחד על גורם שני
ד.
קשר של סיבות ותוצאות
1. מהי השפעת קטיפת פרחי הבר על פרחי הבר?
2. *מהי השפעת קטיפת פרחי הבר על בעלי חיים ובני אדם?
3. מהי השפעת קטיפת פרחי הבר על הרובד הביוטי?
4. מהי השפעת בני אדם על פרחי הבר?
5. *מהי השפעת בעלי החיים על פרחי הבר?
קשר בו נבדקת השפעה של גורם אחד על גורם שני
1. *איך משפיע קטיפת פרחי הבר על בעלי החיים ועל בני האדם?
2. באיזה אופן משפיע הסביבה על פרחי הבר?
3. באיזה אופן משפיע פרחי הבר על הסביבה כולה?
4. *עד כמה משפיע האיגודים הירוקים על קטיפת פרחי הבר?
5. *באיזה אופן עוזרים האיגודים הירוקים לסביבה ולפרחי הבר?
קשר של יתרונות וחסרונות
1.* מהם היתרונות והחסרונות של קטיפת פרחי הבר?
2. *מהם היתרונות והחסרונות של האיגודים הירוקים על פרחי הבר?
תיאור שלבים בהתפתחות
1. כיצד התפתחו הפעולות של האגודות הירוקות מ-1960 ועד היום?
2. כיצד השפיעו הפעולות של האגודות הירוקות מ-1960 ועד היום?
3. האם התפתחו עוד מינים של פרחי בר בעזרת האגודות הירוקות?
4. *כיצד התפתחו הילדים של היום בעזרת החינוך החדש של האגודות הירוקות?
לאחר שיקולים רבים שעשינו בעת כתיבת השאלות מחדש בחרנו בשאלה:" באיזה מידה השפיעו האיגודים הירוקים על החוק?"
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה